• وبلاگ : كشش
  • يادداشت : هيچ كجا براي من....
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 

    با درودي دوباره
    ببخشيد که دير شد ، من جواب شما رو نديده بودم ؛ در ضمن زياد هم نميتونم سر بزنم ...
    اين مطلب در ادامه ي بحثي است که در پست "ابوذرها موسوي را رها کنند و موسوي اماممان را... " آغاز شده ...
    خب ، از آخر شروع مي کنيم :
    2. بحثي نيست ؟!! ظاهرا اعتماد به نفس شما خيلي بيشتر از منه که با استناد به دو مورد ( اولي که اصلا قابل استناد نيست و دومي هم که ديگه همه ميدونن با چه ترفندهايي و به زور اون مقدار آدم رو جمع کردن ! ) جمهوري اسلامي رو تثبيت کرديد !!
    اگر شماها اينقدر مطمئن هستيد ، خب چرا يه مجوز نميديد که مردم بيان تو خيابون و جهت گيريشون رو مشخص کنند ؟!! اصلا چرا يه رفراندوم درست برگزار نمي کنيد ؟!!
    خيلي جالبه ! تمام ايران رو همفکر خودتون ميدونيد ، اونوقت از کوچک ترين تجمعات هم حراس داريد ... !
    يعني واقعا اينا شما رو به شک ننداخته ؟!!

    1.يه سوال از شما دارم ؛ آيا قبول داريد که هيچ منبعي جز قرآن مصون از تحريف نيست ؟ با توجه به تحريفات گسترده اي که در گذشته (و صد البته در عصر حاضر) اتفاق افتاده ، اعتماد به واقعي بودن حديث خيلي سخته ... و نکته مهم تر اينکه قرآن به عنوان راهنماي زندگي انسان ها فرستاده شده ، اونوقت شما مي گيد خداوند از بيان لزوم وجود ولايت فقيه که به تعبير شما اينقدر هم مهم و تاثير گذاره ، چشم پوشي کرده ؟!!
    و تا وقتي که از قرآن ميتونيم جواب سوالاتمون رو بگيريم چه نيازي به منابع ديگر هست .
    در مورد ولي فقيه هم مگه کي انتخابش کرده ؟! لابد ميخوايد بگيد مستقيما از طرف امام زمان انتخاب شده !!

    به راستي که نشانه هاي بسياري است براي آنان که مي انديشند

    پاسخ

    شما از اون قبيل آدهايي هستي كه فقط بعد گرفتن جوابشان همان سوال را با چينشي متفاوت در كلمات تكرار ميكني.من به شما گفتم با آزاد انديشي مشكلي ندارم و كاملا آنرا صحيح ميدانم به شرط داشتن اطلاعات كافي كه متاسفانه شما حداقل از آن را نداريد. حال آنكه به خاطر جهل واضحتان به قضيه فكر ميكنيد به موضوع مهمي پي برديد و زيرآب ولايت فقيه را زديد و بنيان اين حكومت را با اين دقتي كه به خرج داديد لرزانديد حتي اين نکته به فکرروشنفکران غربزده هم خطور نکرده بود...!اگر ولايت فقيه در روايات هم وجود نداشت(حال آنکه در آيات هم وجود دارد آيه 59 سوره مبارکة نساء) آنكه كه كمي بيانديشد به لزوم بودن آن پي ميبرد همچنانكه شما هيچ مرجعي را نخواهي يافت كه آنرا قبول نداشته باشد توجه داشته باشيد كه بحث تحريف نشدن قرآن را هم از همين مراجع و احاديث ميگيريم کما آنکه بعضي آنرا قبول نداشتند و از اينجا ميفهميم كه شما با چه سطح مطالعه اي اين اشكال را وارد كردي به احاديث استناد ميکني و ميگويي احاديث تحريف ميشوند!!!؟البته به خوانندگان پيشنهاد ميکنم براي ديدن تبادل نظر قبل به آدرس زير مراجعه کنند(در قسمت نظرات)http://keshesh.parsiblog.com/-1292686.htmبه آقا رضا هم ميگويم آن قسمت از سخنان امام را که در پست "بهانه تراشي کنيد" آورده ام را بخواند...به قول خودش نشانه هاي زيادي است براي آنانکه که بيانديشد (و اول بيانديشد در مورد اين آقا که در مورد آنچه نميدانند حرفي نزنند)