آمار بهانه تراشی کنید! - کشش
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کشش

خودش را پیروی خط امام میداند .از من پرسید چرا وقتی مردم(اغتشاش گران) طبق اصل 27 قانون اساسی تجمع کردند نیروی انتظامی با آنها برخورد کرد؟روز راهپیمایی سکوت! موسوی چی ها را میگفت. همان روزی را میگفت که یک مادر و دختر را کشتند و پایگاه بسیج را به آتش کشیدند...اینها رو گفتم ها میگفت آنروز نبود .
دیروز جوابش را باید از امام در 20:30 گرفته باشد اگر هم نگرفته میتواند ازجلد چهاردهم صحیفه نور، صفحه 418 بگیرد و البته بعد جواب میدهد که شرایط الآن با دهه 60 متفاوت است به هر بهانه که راحت تر در زبانش میگردید و البته سریعتر!
امام (ره): 
"شما هوشیار باشید که مبادا این گروهکهای فرصت طلب به بهانه اینکه چه شده و چه شده بخواهند راهپیمایی کنند و بخواهند آشوب کنند...راه افتادن در کوچه و محله ها بدون اینکه از طرف وزارت کشور اجازه داده شده باشد، این انحراف است و محرم (حرام) است و قوای انتظامی و نظامی و پاسداران و بسیج و تمام ملت موظف اند، شرعا مکلف اند به تکلیف الهی که جلوگیری از این مفسده ها بکنند."
البته به  خاطر پخش دیر هنگام سخنرانی امام جای گله بسیار از کار ضعیف صدا و سیما هست که باید عامل ایجاد بصیرت باشد نه بعد از 6 ماه به شبهه ای به این ساده گی که راه حلش سری به آرشیو زدن بوده است جواب دهد...
مطلب مرتبط:بصیرت صدا و سیمایی



  • نوشته شده در  چهارشنبه 88/11/14ساعت  11:54 عصر  توسط جواد و علی 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بچه ها پشت معبر گیر کردن...
    مدرس به ما درس داده!
    کهیعص
    خیال پردازان
    ابکی علی یوم البکا
    عالم با عمل
    خدا میخواهیم
    [عناوین آرشیوشده]