آمار دی 1388 - کشش
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کشش
ماجرای 6تیر (انفجار بمب در مسجد ابوذر)و مجروحیت حضرت آقا از زبان حضرت آقا
کلیپ تصویری 2 مگابایت
دانلود کنید

سلامتی حضرت آقا صلوات!

  • آقا، کلیپ تصویری
  • نوشته شده در  شنبه 88/10/26ساعت  1:44 عصر  توسط جواد و علی 
      نظرات دیگران()

    خاطره ای از حضرت آقا:
    ...بنده مجبور شدم در اواخر قطار خودم را از پنجره بیاندازم بیرون... چون در داخل قطار هم نمیشد نماز خوند...
    دانلود کنیدکلیپ صوتی
    برای سلامتی حضرت آقا صلوات فراموش نشه

  • خاطره، آقا، نماز
  • نوشته شده در  جمعه 88/10/25ساعت  12:26 عصر  توسط جواد و علی 
      نظرات دیگران()

    حضرت آیت الله مصباح در سلسله سخنرانیهای قبل از خطبه نماز جمعه تهران که در سالها پیش ایراد فرمودند محورهای سه گانه توطئه فرهنگی دشمن 1 را که با مطاللعه بر روی نقاط اعتقاد و اعتماد مردم بر حکومت اسلامی و حمایت مردم تا پای جان از این اصول صورت گرفته بود را تبیین کردند:
    الف) ترویج تفکر جدایی دین از سیاست
    ب)انکار ولایت فقیه
    ج)خدشه در شکل ولایت فقیه

    در مورد اولین محور توطئه دشمن (که اخیرا گنجی در
    BBC
    ، خواستار جدایی دین از سیاست و خواهان یک حکومت سکولار شده بود.) حضرت آیت الله مصباح میفرمایند:ادامه مطلب...


  • سیاست، فتنه، مصباح، موسوی
  • نوشته شده در  جمعه 88/10/25ساعت  1:13 صبح  توسط جواد و علی 
      نظرات دیگران()

    بصیرت...بصیرت...بصیرت........بسم الله

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، «کالبدشکافی فتنه هشتاد و هشت»، شامل نمایه‌ی بیانات رهبر معظم انقلاب از اول فروردین سال جاری در حرم امام رضا (علیه‌السلام) تا سخنان ایشان در جمع مبلغان مذهبی در آستانه ماه محرم است.
    این کتاب با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب در قالب نمودار درختی در پنج فصل تنظیم شده است علاقمندان به تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 66977268(021) و 66977270(021) موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی تماس حاصل نمایند.



  • رهبر معظم انقلاب، فتنه
  • نوشته شده در  پنج شنبه 88/10/24ساعت  5:4 عصر  توسط جواد و علی 
      نظرات دیگران()


    برادر بزرگوار جناب نوری‌زاد

    سلام

    احتراما، این روزها آنقدر ایمان شما گل انداخته که زمین و زمان را به نصیحت گرفته اید. گفتم اگر لایق بدانید (که نشان دادید نمی دانید) بنده نیز به عنوان عضو کوچکی از این سینمای درندشت چند صباحی وقت شریفتان را مشغول کنم شاید به رسم نوشتار خودتان بروید خلوتی اختیار کرده و به حرفهای من اندیشه کنید.ادامه مطلب...


  • نوشته شده در  پنج شنبه 88/10/24ساعت  4:53 عصر  توسط جواد و علی 
      نظرات دیگران()

    او دروغهایش را با فریاد گفت اما غافل از اینکه حریف با متانتش دلایل را می آورد و از ابتدا کار را یکسره میدید
    این هم فریادهای کواکبیان و دلایل حاج حسین عزیز:

    حسین شریعتمداری در بخشی از این برنامه هنگامی که کوکابیان به او گفت شما همه را عامل امریکا و استکبار می‌کنید و حتی درباره محسن رضایی که خودش می‌گوید سرباز ولایت است، نوشته‌اید می‌خواهد جام زهر به رهبری بنوشاند، گفت: یادداشت من موجود است، کجا چنین چیزی نوشته شده است، اصلاً کسی در این اندازه‌ها نیست که بخواهد چنین کاری بکند.

    با این حال، مراجعه به "یادداشت روز" یکشنبه 13/10/88 روزنامه کیهان با عنوان "از شما بعید بود...!" به قلم حسین شریعتمداری نشان می‌دهد مدیر مسئول کیهان در هیچ کجای این نوشته، اشاره‌ای به نوشاندن جام زهر به رهبری نکرده است.

    http://www.kayhannews.ir/881013/2.HTM#other200

    شریعتمداری در ادامه مناظره سه‌شنبه شب به برخی دیگر از گفته های کواکبیان درباره رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: قرار بود آقای احمدی نژاد در یک زمانی در تلویزیون سخنرانی کند اما آن برنامه لغو شد ولی روزنامه شما در حالی که هیچ سخنرانی انجام نشده بود، از قول ایشان نوشتید چنین و چنان گفت و جوابش را هم نوشتید.

    کواکبیان مدیرمسئول روزنامه مردم سالاری در پاسخ گفت اینها دروغ است، سند بیاورید که شریعتمداری هم در پاسخ گفت ما سندش را داریم و همه به یاد دارند.

    http://www.mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=24088

    اما مراجعه به آرشیو روزنامه مردم‌سالاری در تاریخ 26/01/87 نشان می‌دهد که ادعای شریعتمداری صحت دارد. این روزنامه در بخشی از گزارش خبری که با عنوان "مشکل گرانی با سخنرانی حل نمی شود" در صفحه سیاست این روزنامه درج کرده، می‌نویسد: «دولتمردان در نیمه دوم سال 86 بالا خره وجود گرانی و تورم را پذیرفتند؛ اگر چه باز هم تقصیرات را به گردن دیگران انداختند. محمود احمدی نژاد- همچون شب گذشته- چند بار درباره گرانی توضیحات مبسوطی داد و مردم را به آینده ای روشن امید داد؛ آینده ای که نه تنها با گذشت سه سال از عمر دولت نهم هنوز نرسیده، بلکه نشانه ای از آن هم به چشم نمی خورد.»
    کواکبیان همچنین ادعا کرد خبرگزاری جمهوری اسلامی در ساعت 9 شب 22 خرداد از پیروزی احمدی‌نژاد خبر داده است. این در حالی است که با مراجعه به آرشیو این خبرگزاری چنین خبری در روز و ساعت مورد ادعای وی یافت نمی‌شود.



  • سیاست
  • نوشته شده در  پنج شنبه 88/10/24ساعت  1:3 عصر  توسط جواد و علی 
      نظرات دیگران()

    شک داشتم لینک این فیلم را قرار بدهم یا نه ولی فقط یاد خانم زینب سلام الله علیها افتادم... آنها که ماندند کار زینبی بکنند:
    واما به منافقین میگوییم همانطور که زینب سلام الله علیها به ابن زیاد فرمود : .هبلتک امک یابن مرجانة. مادرتان به عزایتان بشیند حرامزادگان

    http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://aheney.persiangig.com/video/ashusabz.wmv

    با دیدن این فیلم، یاد مظلومیت بسیجیان و رزمندگان مظلوم و پرافتخار این مملکت افتادم که روزی در برابر دشمن بعثی می‌جنگیدند و این بلاها بر سرشان می‌آمد. یاد مظلومیت اسرایی افتادم که انواع و اقسام شکنجه‌ها را تحمل می‌کردند، اما حسرت یک اهانت و شعار علیه امام خمینی را بر دل جنایتکاران بعثی می‌گذاشتند. یاد مظلومیت شهدا و رزمندگانی افتادم که سربازان عراقی، بر سر پیکرشان می‌ایستادند و هلهله می‌کردند و عکس یادگاری می‌گرفتند!
    همینجا از همه کسانی که آنرا می‌بینند معذرت می‌خواهم.(اما یادمان باشد که زینب فرمود:ما رایت الا جمیلا ) از این بسیجی مظلوم هم خیلی خیلی شرمنده‌ام… شرمنده ام که آقایونی هستند که مظلومیت تو را نمیبینند و هنوز هم در پی تسامح هستند مگر در اسلام تسامح را اولی و دومی وارد نکردند ... چرا بداد بچه حزب اللهی ها نمی رسید آنهایی که انقلاب با نفس نفس زدنشان ریشه بر اعماق تاریخ میدواند آنهایی که امید آینده این انقلابند چرا از شهدای بسیجی اخیر یادی نمیشود قربان مظلومیتشان...



  • نوشته شده در  چهارشنبه 88/10/23ساعت  4:17 عصر  توسط جواد و علی 
      نظرات دیگران()

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بچه ها پشت معبر گیر کردن...
    مدرس به ما درس داده!
    کهیعص
    خیال پردازان
    ابکی علی یوم البکا
    عالم با عمل
    خدا میخواهیم
    [عناوین آرشیوشده]