آمار بصیرت صدا و سیمایی - کشش
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کشش

تصویر امام عزیزمان را در دهه ی فجر بیشتر می بینم،صدایش را بیشتر می شنویم ولی امسال بیشتر از همیشه ...
 حضرت امام (ره):مسائلی بود که هیچ اراده ما در آن دخالت نداشت.هرچه بوده و تا حالا هر چه هست و از اول هر چه بوده با اراده خدا بود.من هیچ برای خودم یک چیزی عملی که خودم کرده باشم یک چیزی برای خودم قائل باشم نیستم ، برای شما هم نیستم.
صحبتها را گوش می دهی، اگر نمی دانستی وقتی به دنیا آمدی سایه آقا بر سر ملت بود،فکر می کردی امام این حرفها را به جریان نفاق اخیر میگوید. حرفهای امام فضای غبار آلود فتنه را شفاف میکند، دشمنها را میشناسیم. فریب خوردگان را به خط امام ، به راه انقلاب بر میگرداند. و مسلما سخنهای پخش شده ی امام که امروز نسبت به دیگر روزها و امسال نسبت به دیگر سالها چه در دوره ریاست آقای ضرغامی و چه آقای لاریجانی _تا آنجایی که سن ما قد میدهد_خیلی بیشتر و متنوع تر است و تأثیر بسزایی در شفاف ساز فضا دارد تا دوست را از دشمن تشخیص دهیم. اما انتقاد من به ریاست صدا و سیما چه در این دوره و چه دوره های پیشین این نکته است که چرا جوانان ما و حتی مردم ایران که شاید آن روزها را فراموش کرده باشند الآن باید این صحبتها را بشنوند؟آیا جوانها با آشنال شدن با تفکر امام _توسط همین سخنرانیها که فقط برای شما زحمت پخش را دارد_ قبل از این حوادث بهتر به سمت حق حرکت نمیکردند؟ کما اینکه الآن هم متوجه شدند اما با هزینه بیشتر. آیا اگر همان 30 ثانیه فیلم آخر مستند روایت فتح که جملات آن در بالای این مطلب نوشته شده را در دوران انتخابت پخش کرده بودید کروبی و موسوی و رضایی و امثالهم جرأت داشتند حقی در انقلاب در سخنهایشان برای خودشان قائل باشند_نه در دلهایشان که در زمان حیات امام هم قائل بودند_ .
در صدا و سیمای ما بعد از 10سال اخیر بعضی از سریالها حتی تا 3 بار هم تکرار شدند و شاید یک پنجم از سخنان ضبط شده این پیر فرزانه را در دوران بعد از انقلاب را پخش نکرده اند و اینها بصیرت را از بین میبرد و انقلاب اسلامی ما را اهل صبر و بصیرت حفظ میکنند. و زیاد است از این قبیل موارد سهل انگاریها و کم کاریها!!!
من گمان نمیکنم صدا و سیما از بیان مواضع امام  بترسد! همانطور که خروش جمعیت در 9 دی را به تصویر کشید باید بداند که ملت ایران هنوز تشنه رهنمودهای روشنگرانه ی امام راحل و ولیِِّ خود هستند.



  • سیاسی، نقد، صدا و سیما
  • نوشته شده در  دوشنبه 88/11/12ساعت  9:28 عصر  توسط جواد و علی 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بچه ها پشت معبر گیر کردن...
    مدرس به ما درس داده!
    کهیعص
    خیال پردازان
    ابکی علی یوم البکا
    عالم با عمل
    خدا میخواهیم
    [عناوین آرشیوشده]